Forum www.TELLEFONY1.fora.pl
Telefony komórkowe
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Moje Hobby

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.TELLEFONY1.fora.pl Strona Główna -> Kawiarnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo
Administrator
Administrator



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wroclaw

PostWysłany:     Temat postu: Moje Hobby

Jako moim pierwszym samolotem jest Yellow Bee według mnie jest to najprostszy w obsłudze samolot z mojej kolekcji. Naj gorszym alementem w tym samolocie są częsci pod kadłubem czyli male plastikowe kulka ktore zatwierdza cienki drucik. Przyladowaniu trzeba uwazac na te kola bo ja z bardzo duża predkoscia bedziemy ladowac to kulka sie wygna i spowoduje to skręt samolotu na łąkach nie ma za duzo problemu z tym poniewasz tam jest bardzo dużo miejsca. Jako drugi element jest ogon ktory przy ladowaniu na asfalcie sie po prostu Zdziera i pozniej samolot bardzo nie ladnie wyglada polecal bym isc do sklepu i kupienie gumy takie jak sa w autkach w skali 1:24 lub po prostu je zdjac z samochodu zas zeby ochronic ogon jest nie warto ladowac na asfalcie lecz na trawach łakach. Jesli niemamy gdzie ladowac tylko na takiej powierzchni to polecam zrobic tam kulko lecz bardzo niskie i lekkie lub przyczepic kawalek styropianu lub drewienka. Mam jeszcze z tej samej kolekcji samolot ACCIPITER BADIUS Ktory jest o wiele lepszy niz od Yellow Bee przynajmniej wedlug mnie ten samolot jest bardzo lepsza wersja od tamtego a przedewszystkim jego aparatura ktora wyswietla obraz choc nie jest to jedna z najlepszych aparatur ktorych mam to ona bedzie gdzies na 3-4 miejscu samolot znacznie wiekszy od Yellow bee jego konstrukcja jest bardzo celna i wytrzymala. Zas moim naj bardziej zaawansowym jest samolot The best GO ! ktory jest rozmiarow bardzo duzych jego ropietosc skrzydel ma 245 centymetrow a jego dlugosc 225 centymetra, zas jego waga uwaga 2345 gram czyli prawie 2 i pol kilograma najlepsze jest to ze jest to samolot na podobienstwo szybowca a ma 3 silniki Spalinowe jeden na ogonie a reszte na skrzydlach ten samolot jest bardzo smieszny poniewasz ma przycisk katapulty nie wiem po co to dali ale najlepiej jest to robic gdzies wyzej w tedy zamieszczony kapitan jest automatycznie wyzucany z z siedzeniem na spadochron. jego aparatora jest na pierwszysm miejsu w mojej klasyfikacji po aparaturze sterujacej ma ona jako jedyna zasieg na 1700 metrow i 6 calowy monitor ktora kamerka jest zamieszczona na kadlubie i na ogonie jes mozliwosc dania na podzielony ekran kamerka wyswietluje obraz w 3D i 256 tys kolorach wiec chyba duzo. Pilot jest normalnie wyposarzony w 2 drazki sterujace i 6 przyciskow regulacji oraz przycicki do kamer najgorsze jest to ze do pilota trzeba 12 bateryjejk typu AAA czyli te ciensze. do tego samolot o po dwozie niemam pretensi poniewasz ma on wysuwane automatycznie po zejsciu na 10 metrow wysokosci nad ziemia.
Ta maszyna kosztowala okolo 1200 € czyli na nasze jakies 7000 zł. Jesli sie jest modelazem to kasy nie jest zal wydawac i jego najlepsza funkcja moze siegnac maksymna predkosc 130 km/h wiec jest najszybszym z moich samolotow tak naprawde wrzyciu nierozwinelem takiej predkosci na 90 km/h uwazam ze ta predkosc jest mozliwa tylko na wymiarach lach 2000x 2000 chociarz ten samolot niema takiego zasiegu i teraz jego najwieksza wada Bateria wytrzymuje ona max 25 minut lotu dla tego watro zawsze leciej trybem szybowcowym jak dlamnie to nalepsza oszczednosc akumulatorow. Moim wlasnym samolot ktory zrobilem, Nazwalem go Tiger Speed. Jest to drewniany samolocik o rozmiarach rozmietosci ok. 130 cm i dlugosci 120 cm a wiece dla czego niedalem go na pierwsze miejsce ? oczywscie ze zwielu powodow jego pierwszym powodem jest jego akumulator ktory trzyma gora 8 minut jest to spowodowane jego slabym silnikami ktore zostaly wymontowane wczesniej od helikoptera elektrycznego samolot ma stanradowa aparature jak normalne samochody RC. kolejna jego wada to zasieg ktory ciagle sie zmienia wiec okolo to 150-400 zasiegu ale jego plusem jest jego lekkosc i precyzyjna obodowa moze niedlugo przesle wam jego Zdjecia. i jako moj przed ostatni samolot o wygladzie F-16 jest mysliwcem jego zaleta jest to ze jest to model Elektryczny jako jedyny taki, samolot jest zas bardzo cieszki czyli sie opiera przy sterowaniu wymiary siegaja okolo 100x110cm jego uznania sa zas na ostanim do wielkosci samolotem przy tej marce jest mozliwosc rownierz wysadznie pilota w powietrze na sprzezyce ale rownierz regulacja skrzydel czyli sie chowaja i wysuwaja jest on napedznay na jeden silnik o bardzo mocnym zasilaniu bo uwaga ma on wsrodku zainstalowane smigielko i siadke ktora robi za gorace powietrze czyli jak normalnie wy powiecie dopalacz ktory daje na zywo oko 500 km/h ale tutaj jest to silnik glowny. i jako moj ostatni samolot jest to praktycznie szybowiec zwykly szybowiec bez silnikow ale jego rozmiary sa katastrofalne okolo 2 i pol metra jego powazna wada jest jego material czyli pianka jest ona wykorzystywana zawsze do szybowcow lecz poowinni wymislic coc bardziej wytrzymalego.
uch ale sie rozpisalem

Pozdrowienia Paweł Yellow_Light_Colorz_PDT_15
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.TELLEFONY1.fora.pl Strona Główna -> Kawiarnia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin